czwartek, 6 maja 2021

OGÓLNOPOSLKI TYDZIEŃ BIBLIOTEK 2021 - "ZNAJDZIESZ MNIE W BIBLIOTECE"

Ogólnopolski Tydzień Bibliotek 2021 sygnowany jest hasłem "Znajdziesz mnie w bibliotece". Mnie - czyli książkę!📚😊

Z tej okazji przygotowałyśmy dla naszych najmłodszych czytelników cykl zagadek z maskotką Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie - Czytusiem! Codziennie, od 8 do 15 maja na naszym blogu będzie można odgadnąć imię bohatera danego cyklu literackiego dla dzieci. Czytuś lekko odsłoni okładkę książki, a sam bohater w kilku zdaniach opisze siebie tak, aby można było odgadnąć, kim jest.

Imię danego bohatera możecie podać dzwoniąc między 10:00 a 15:00 na nasz numer 89/533 50 52 lub pisząc na adres e-mail: filia2@mbp.olsztyn.pl. Do wygrania nagrody książkowe!

Pamiętaj! Znajdziesz mnie w bibliotece!😀📙📘📗

 

8 maja to także Dzień Bibliotekarza! 

Wszystkim bibliotekarzom życzymy dużo radości z wykonywanej pracy oraz uśmiechniętych czytelników! 

😀

https://mbp.olsztyn.pl/tydzien-bibliotek-znajdziesz-mnie-w-bibliotece/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz