wtorek, 11 maja 2021

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ BIBLIOTEK - ZAGADKA 11 MAJA

 Witajcie! To już czwarty dzień Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek! Jak się spodziewacie, dziś mamy zagadkę, związaną z kolejnym bohaterem książkowym, a raczej - komiksowym. Bohater ten opisał się poniżej w kilku krótkich zdaniach. Dodatkowo jako podpowiedź wstawiamy zdjęcie naszej bibliotecznej maskotki - Czytusia, który zasłania cykl komiksowy, związany z naszym tajemniczym... no właśnie, kim? Czekamy na Wasze odpowiedzi. Możecie do nas zadzwonić (89/533 50 52) lub napisać (filia2@mbp.olsztyn.pl). Do wygrania nagrody książkowe. Powodzenia!

"Jestem dużym, dostojnym, czarującym, rudym kotem. Jestem bardzo mądry i cwany! Nic nie umyka mojej uwadze i uchodzę cało z wszelkich kłopotów. Uwielbiam jeść i spać. Kim jestem?

Znajdziecie mnie w bibliotece!"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz