niedziela, 9 maja 2021

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ BIBLIOTEK - ZAGADKA 10 MAJA

 Witajcie! Dziś trzeci dzień zagadek z okazji Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek. Tak, jak w poprzednich dniach, przygotowałyśmy dla Was zagadkę. Poniżej znajdziecie zdjęcie Czytusia, zasłaniającego książki, w których opisane są przygody pewnej sympatycznej dziewczynki. Waszym zadaniem jest odgadnąć jej imię. Kogo rozpoznacie w poniższym opisie? Czekamy dziś na Wasze odpowiedzi. Możecie do nas zadzwonić na numer 89/533 50 52 lub napisać e-mail: filia2@mbp.olsztyn.pl. Do wygrania nagrody książkowe. Powodzenia!

"Jestem wesołą, piegowatą dziewczynką z pięknymi warkoczykami! Jestem niezwykle silna - potrafię unieść konia! Jestem bardzo samodzielna i trochę zwariowana, do tego mam dobre serce. 

Kim jestem?

Znajdziecie mnie w bibliotece!"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz