niedziela, 9 maja 2021

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ BIBLIOTEK - ZAGADKA 9 MAJA

 Dzień dobry! Czy udało się Wam odgadnąć wczorajszego bohatera? Dziś mamy dla Was kolejną zagadkę i kolejną bajkową postać, której przygody znajdziecie w książkach w naszej bibliotece. Poniżej nasz bohater krótko się opisał. Czytuś zapozował na tle opowieści z naszym dzisiejszym bohaterem. Przeczytajcie, przyjrzyjcie się i zastanówcie się, kto to może być?

Odpowiedzi możecie wysyłać na nasz e-mail filia2@mbp.olsztyn.pl. Do wygrania nagrody książkowe. Powodzenia!

"Witajcie, dzieci. Jestem zwierzątkiem miłym i uśmiechniętym, zawsze staram się być grzeczny. Niektórzy mówią, że mam bardzo mały rozumek, ale nie wiem, czy to prawda. Mam dużo przemyśleń na wiele tematów. Bardzo lubię świeżutki miodek. Bardzo kocham swoich przyjaciół: Prosiaczka, Tygryska, Królika, Kłapouchego i oczywiście Krzysia. Kim jestem? 

Znajdziecie mnie w bibliotece!"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz