sobota, 8 maja 2021

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ BIBLIOTEK - ZAGADKA

Drodzy, mali Czytelnicy! Dziś Czytuś naprowadził nas na sympatycznego bohatera, który poznaje świat ze swoimi przyjaciółmi i rodziną. Nasz bohater opisał siebie poniżej. Czy uda Wam się odgadnąć, kto to jest? Jako podpowiedź umieszczamy też zdjęcie Czytusia, zza którego wystaje część okładki cyklu literackiego z... no właśnie, czy odgadniecie?

Odpowiedzi możecie wysyłać na adres filia2@mbp.olsztyn.pl. Do wygrania nagrody książkowe. Powodzenia!

"Jestem małym, zielonym zwierzątkiem, które na plecach niesie twardy "plecaczek". Moimi przyjaciółmi są: Miś, Bóbr, Królik, Jeżyk. Moja mama robi świetne ciasteczka i naleśniki. W swoich przygodach uczyłem się jeździć, chowałem się przed burzą, brałem udział w wyścigach... Moje imię zaczyna się na literę F.! I znajdziesz mnie w bibliotece!"



2 komentarze:

  1. Z okazji minionego wczoraj Dnia Bibliotekarza życzę całej Dzielnej Załodze nieustających sukcesów w pracy (bo to dla nas, czytelników, najważniejsze. A w osobistym życiu to szczerze, serdecznie i świątecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń